Weekblad: start - uitgaven - redactie Tribal Wars: hoofdpagina - forum - chat  

Uitgave 147

Van klein naar groot zo blijkt. Van 4 naar 14 in 1 uitgave. Laten we deze positieve lijn vasthouden. W22-lezers zet je schrap!

Discussieër over deze uitgave!

InnoGames: Developpers Blogs

Alweer de tweede week en uitgave van de DevBlog.

Wil jij niets missen van de nieuwste ontwikkelingen op TW gebied?
Dan is dit echt iets voor jou!

geschreven door Roze Koek

gehele artikel tonen

Team: Nieuwe moderators!

Deze maand zijn er weer 4 nieuwe moderators bijgekomen die met hun proefperiode gaan starten. In deze uitgave maken we kennis met .iTzBeverbeverbever en Time for plan b.

geschreven door Broken Time.

gehele artikel tonen

TW: Column

De schrik van elke TW-er: De... de.... de....

tentamenweken!

geschreven door B4 silenth & Roze Koek

gehele artikel tonen

TW: Gesloten werelden

Enkele dagen geleden zijn werelden 9, 10, 11, 12 en 13 gesloten. Maar wat betekent dit nu eigenlijk? Voor alle spelers uit deze werelden, of voor geïnteresseerde spelers uit andere werelden leg ik in dit artikel haarfijn uit wat de term “Gesloten wereld” nu eigenlijk inhoudt.

geschreven door Infinitum

gehele artikel tonen

W10: De opkomst en het einde van Temp

Als laatste TWw-artikel voor mij kon ik natuurlijk niet kiezen uit onderwerpen want er is er maar een die de wereld in zijn greep houdt de afgelopen week. De val van nummer 1 stam Temp. En de vragen die zich daarbij oproept. Hoe nou verder? Wat gaat Sangu doen? Weer een barbarenzee of komt er een nieuwe stam?

geschreven door Dragoon22

gehele artikel tonen

W14: BB vs viva

Op 23.02.11 om 15:06:24 uur werd de oorlog tussen BB en Viva officieel verklaard, maar naar mijn gevoel was deze oorlog al een stuk eerder begonnen….

geschreven door Jgotti (Inzending)

gehele artikel tonen

W15: De stier van W15

De stier is een dier dat tot de verbeelding spreekt. Door zijn indrukwekkende omvang en gestalte wordt hij aanzien als symbool van mannelijke kracht en vruchtbaarheid. Ook is hij vaak geassocieerd met de status van een God.

Opgelet dames en heren, want er is ook op W15 een stier aanwezig.

geschreven door ThatsWhatSheSaid

gehele artikel tonen

W16: Internwereld?

Wereld 16 wordt soms wel eens gezien als een intern wereld. Maar is dat ook echt zo? Klap het artikel open en ontdek het zelf.

geschreven door iPhanTom

gehele artikel tonen

W17: Speler van de Week!

Vandaag nemen we een kijkje bij: ruffryd.

geschreven door Jeroen1337

gehele artikel tonen

W17: WOEHF van WOE tot WOEHF en daarvoorbij!

2 Weken geleden hebben we gekeken naar de oorlogen van WOEHF en T-C, hieruit bleek dat WOEHF het niet zo goed deed, ook vorige week was dat mijn conclusie met een percentage van 15.41% als win/loss(elke 100 dorpen verloren ze er weer 15.41 van) ratio vond ik het wel intressant een kijkje te nemen bij WOEHF.

geschreven door Jeroen1337

gehele artikel tonen

W18: Het lucratieve leven van een rimmer

geschreven door Papayatree

gehele artikel tonen

W19: Voor Pinkie* ziet het er niet rooskleurig meer uit.

Het begint een beetje te lijken dat heel W19 over WaZaa en Aorta gaat, maar wat gebeurd er daar nu precies?

Even bekijken dan maar.

geschreven door BeauTerHam

gehele artikel tonen

W20: Is de tijd gekomen?

Is hij daar dan eindelijk? De eerste echte grote oorlog van W20? Het zou welkom zijn.

geschreven door Glenn485

gehele artikel tonen

W21: Sea. stille waters, diepe gronden?

geschreven door IamFamous.

gehele artikel tonen

W22: De speler aan het woord..

Vanaf nu zal ik proberen elke week een speler te interviewen, en daar een artikel over opstellen. Deze week "XxinstinctxX".

geschreven door Atrociously Surcease.

gehele artikel tonen

W22: Het begin voor de stammen.

Wereld 22 is inmiddels op gang gekomen, en de stammen beginnen stilaan ook vorm te krijgen. In de volgende uitgaven zal je regelmatig een artikeltje terugvinden waarin we een (top)stam onderzoeken, deze week alvast een inleiding hierop.

geschreven door Infinitum

gehele artikel tonen

W22: Meet Your Makers

Deze week gaan we kijken achter de schermen bij Fame. Waar het een en het ander is gebeurd de afgelopen dagen, ik zet alles even op een rijtje!

gehele artikel tonen

W22: The Medieval Crusaders

Ook deze week een kijkje achter de schermen bij een nieuwe rim stam: Crush.

gehele artikel tonen

Tribal Wars © 2003 - 2009 InnoGames    -    Tribal News © 2009 Geerten van Meel