Weekblad: start - uitgaven - redactie Tribal Wars: hoofdpagina - forum - chat  

Uitgave 180

Veel leesplezier met uitgave 180!

Discussieër over deze uitgave!

TW: Column - Mick Swagger ontdekt de regen.

Wandelend over de straat, waarbij ik hoofdschuddend meebouncte met de op vol volume gedraaide muziek van de persoon voor me, maakte ik onverwacht kennis met een voor mij tot op dat moment onbekend natuurfenomeen: regen.

geschreven door MickSwagger

gehele artikel tonen

TW: Ken je Reporter!

Velen zullen niet weten wie hun reporter is. Wie is de reporter in het echte leven en wie is hij/zij ingame. Alle nieuwsgierigen kunnen hier dus kennismaken met hun reporter.
Veel leesplezier in 'Ken je reporter!'.

geschreven door Broken Time.

gehele artikel tonen

TW: Prijsvraag

Vanaf deze week een reeks nieuwe prijsvragen,
die elke week constant zullen verschijnen!
Wil jij graag 100 PA winnen? Vul dan snel de vraag in!

geschreven door Carlo Rizzi

gehele artikel tonen

TW: Wallie-Card stopt

Het vooral onder de jongere spelers favourite betaalmiddel Wallie-Card is niet meer te verkrijgen. In dit artikel laat ik jullie een alternatief zien dat volgens hetzelfde princiepe werkt.

geschreven door Killercookie

gehele artikel tonen

TW 5 jaar: de geschiedenis van Patriot.

geschreven door Braam

gehele artikel tonen

TW 5 jaar: De geschiedenis van Rukurt

geschreven door Braam

gehele artikel tonen

TW 5 jaar: Real life

geschreven door Braam

gehele artikel tonen

W01: De geschiedenis van TRF

Deze week een artikel over een relatief stille, en een toch wat onbekendere stam van wereld 1. Deze keer een artikel over de geschiedenis van TRF. Aan het woord Dwergschnauzer.

geschreven door c0alkiller

gehele artikel tonen

W11: Vision vs. Lief & FFC

Afgelopen weken werden er door de stammen Lief en ~FFC~ aanvallen verstuurd naar Vision-spelers.

Hoe deze aanvallen allemelaal tot stand kwamen en hoe de stammen deze aanvallen en tijd ervaarden komt u hopelijk in dit artikel te weten.

geschreven door YourLastTry

gehele artikel tonen

W19: In de spotlights

Een nieuwe uitgave van onze vaste rubriek voor wereld 19 genaamd "In de spotlights" waar er wekelijks één of meerdere spelers aan het woord komen. Ik selecteer telkens één of meerdere spelers met een speciale reden, om iemand in de bloemetjes te plaatsen of om de kleinere en minder bekende spelers ook eens de kans te geven hun stem te laten horen.

De voorbije week sprak ik met Mas Mad.

geschreven door denberre

gehele artikel tonen

W23: Wekelijkse rubriek

Dit wordt een wekelijkse rubriek. In dit artikel komen er telkens 1/2 spelers aan bod, waaraan ik enkele vragen stel, en in het kort wat over hun account beschrijft.

Hope you like ;)

geschreven door DeSukke

gehele artikel tonen

Tribal Wars © 2003 - 2009 InnoGames    -    Tribal News © 2009 Geerten van Meel